PMO-opleidingen scoren ‘buiten verwachting’

Sinds begin dit jaar peilt PMO na afloop van elke opleiding naar de tevredenheid van deelnemers via een anonieme, digitale enquête. Ondertussen hebben al 425 cursisten hun feedback gegeven – en die cijfers liegen er niet om. Maar liefst 54,4% geeft aan dat de opleiding buiten verwachting goed was. Nog eens 45,2% vond de opleiding volgens verwachting. Slechts 2,6% bleef op zijn spreekwoordelijke honger zitten.
Team celia
De cijfers liegen er niet om, onze deelnemers zijn méér dan tevreden!
Célia Gerain - Sectorconsulente

Onze opleidingen onder de loep

Deze feedback werd verzameld over een breed scala aan opleidingen, waaronder:

  • Mentorship

  • Veerkrachtbox

  • Commercieel inzicht

  • Geweldloze communicatie

  • Up- & cross selling

  • Winkeldiefstalpreventie

  • Zelfscan

  • Klantgerichte verkoop

  • Teamdynamiek

Happy sheet data opleidingen

Duidelijk en inspirerende trainers

De opzet van de ‘Happy Sheet’-enquête is simpel maar doeltreffend: op korte termijn waardevolle inzichten verzamelen om opleidingen nog beter te maken.

Wat opvalt? De waardering voor de trainers. Uit een aparte bevraging blijkt dat deelnemers de trainers vooral omschrijven als:

  • Duidelijk (32,7%)

  • Inspirerend (29,4%)

  • Authentiek (19,3%)

Daarnaast worden ook eigenschappen als energiek, innovatief en humoristisch genoemd – wat erop wijst dat de trainer niet alleen de inhoud, maar ook de manier van brengen sterk wordt gewaardeerd.

Happy sheet data trainers

Ook interesse in onze opleidingen in jouw winkel?

We bekijken graag hoe we jou kunnen laten groeien!

Gerelateerde artikelen